lördag 28 november 2009

Shopping och Poker

Går dagen bjöd på lite roliga saker! Blev att jag tog bilen jag fått åna av mor och far till Birsta med John. Väl där var det tänkt att vi skulle gå på Carlings bara där det var 50% rea. Började med att vi gick in på Jack and Jones där dom hade någon Rock afton. Fick köra sten, sax, påse mot någon kille där inne. Jag och John vann klart över han och då fick vi varsin hockey biljet till Timrå - södertälje. Vi köpte inget men gick därifrån som vinnare ;) Blev då Carlings på tur.. hittade lite fina kläder som jag inte kunde låta ligga kvar. Gick förbi Dinsko där jag kompå att jag hade fått reklam från på några shyssta skor.. var bara tvungen att gå in och kika på dom, är svag för reklam. Jag köpte skorna iaf sedan blev det en matbit på foodkvartern. Var tänkt efter den fina måltiden att vi skulle åka hem och känna lugnet, men nej då fick Robin se Telia butiken! Jag har varit sugen på en ny mobil den senaste tiden och som på dinsko var jag tvungen att gå in och kolla på den nya Sony Ericsson Satio. Funderade ett mindre tag och bestämde mig för att den ska jag ha! Köpte saken och är riktigt nöjd. Har inte hunnit lära mig alla saker på den än men har tid för att lära mig så det ska inte vara några problem. Testade kamran med 12.1 megapixel.. blev grymt bra kort =)


Kvällen blev inte mycket av, satt bara i soffan hela kvällen. Försökte spela lite poker men tankarna var på annat håll se la ner det rätt fort så man inte skulle tilta iväg större delar av bankrollen. Såg att jag hade missat några avsnitt av min favorit Anime serie Naruto. Såg dom 3 avsnitt jag missat och det var dom bästa avsnitten jag har sett hittils bedårande bra serier japanerna gör! Dom som inte sett Naruto kan nog inte förstå hur väl gjort serien är. Så jäkla lång historia mellan alla olika karatärer. Sådant som hände redan i början av serien börjar man nu få insikt av. Man man jämnföra den med Lost.. lika välplanerat story men den har på gott så mycket mycket längre. Det blir så man ryser för det är så bra. Vill bara se nästa avsnitt redan nu men det går tyvärr inte då man får sitta och vänta tills nästa vecka =/

Idag har jag hunnit med att ätit på mitt favorit ställe Norrmalms wook! Bästa thai/kina käket i stan är min åsikt iaf! Nu ska man snart slita köttet in i duschen och göra manniska av det hela. Ikväll väntar en fin tillställning hos Peter och Nelly. Hoppas på en trevlig kväll med mycket roliga saker. Nu öppnar jag ölen och säger skål till er alla! =D

Ha det gött! Vi kanske ses där ute i dimman =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar