tisdag 24 november 2009

Dag 2

Idag har varit en vaken dag.. jag har suttit och grindat lite poker. Inte så lite heller! Blev en helnatt på poker klienten. Det har gått upp och ner.. några utdragningar och ibland lite tur åt mitt håll med. Efter en helnatt med datorn i knät så gjorde jag Hoa sällskap ner och åt sushi. Hoa hade inte provat det tidigare så blev en ny upplevelse för honom. Vet inte riktigt om han tyckte det var det bästa han ätit men tomt på tallriken var det efteråt iaf :P Efter det så blev det ett besak hos bankieren som satt in lite pengar åt mig så jag har råd att betala räkningarna denna månad =) Sedan fick man turen att åka bil ända hem till dörren igen och vipps så hamande man framför datorn igen och pokern drogg igång igen. Efter så mycket spelande är jag helt slut i huvet och hoppas att den inte tagit allt för mycket skada av allt stirrande på dator skärmen...

Tobbe har planerar på att tattuera sig, men värkar inte bli något av.. mycket velande! Nu blir det åter mat och efter det en kort sömn för att invänta min poker följeslagare Mathias "Sickan" Sundberg. Vi ska försöka att grinda ihop lite väl förtjänta pengar ikväll. Men innan han dyker upp ska jag också hinna med en tupplur så jag orkar hålla ögongen öppna inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar