onsdag 25 maj 2011

Spelar golf tills blodet flyter..


Hej igen!

Jag har spenderat hela denna dag på Losby golf bana. Klev upp kl 8:00 och åkte glatt ut för en dags lir. Började dagen med att spela 18 hål, för att sedan återkomma till klubbhuset och få mig ett mål mat. Det blev biff smörgås med pommes.. Underbart gott! Efter de så hade jag tränigstid med Pron på Losby (Ross). Det var en mycket givande träning som förbättrade min sving en del. Jag var inte riktigt nöjd för dagen efter de och ville verkligen inte åka hem. Men kroppen började säga ifrån med blåser på händerna, fötterna och halv svaga ben kan man säga. Vad gör jag då? Jag gick in och beställde en ny tee tid ;P På 14 hålet började ena handen bokstavligt talat blöda då 2 blåsor så fin hade gott sönder.. Kom upp på 18:de green när klockan var 21:00 och solen nästan var nere. Men jag ska berätta för er folket! Hade de i
nte varit för att solen gör kväll för sig och att min kropp säger ifrån med både värkande fötter och blödande händer så skulle jag stå där fortfarande. Golf är då de bästa jag vet nu förtiden! Sänder ett stort tack till den som uppfann denna underbara sport! Vem de nu var..



Ps. Mina drivrar var grymma idag! :D Så här såg de ut nästan hela dagen. (Spelade på två bollarn den rundan jag gick själv)

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar