torsdag 19 maj 2011


Ojoj nu var de ett tag sedan igen!

Sommaren ær hær, solen skiner de ær varm och skønt! Jag har dammat av golf klubberna och børjat svinga de gammla trotjænarna =) Det har varit en rætt knackig start men de kommer væl med tiden antar jag. Jag har iaf anmælt mig till en turnering som ingår i kval till den norska touren. Ræknar inte riktigt att ta en plats vidare men ska bli rolig att åka ivæg och se lite nya vyer av de norska landet.




Hmm vad sker mer då? Jo det ær planlagt att førsøka att køpa en bil inom snart framtid. Måste ha något att ta mig till och från golf banan med. Ja golf de ær inte gratte de.. Men de ær ju så tragist kul att spela så de ær vært omkostnaderna =)

Har också hunnit med 2 Thailands resor sedan jag skrev senast. Dær har man upplevt mycket, funnit mycket nya vænner och blev lite brun på køpet. Resa hem till Sundsvall kommer bli till midsommar. Ska bli trevligt att træffa Folke Ryden och familj igen, får se om de skett några førændring i Sundsvall stad, men de ær væl ytters tveksamt. Midsommar ær iaf den bæsta høgtiden vi har i Sverige och den bør inte missas før allt i værlden!

Ja nu har jag inte så mycket mer att berætta, bra ær væl de då inlægget børjar bli allt før långt! Men ni får ha de så bra så længe och hoppas nu inte fick huvudværk av de norska bokstæverna och allt læstes smærtfritt.

På återseende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar