söndag 29 maj 2011


Ojoj, jag nu har de blivit ännu mera golf! Gör inte så mycket annat nu för er som missat de. Jobbar för att sedan åka till golfbanan. Men vad ska man göra de är så roligt :D

Har nu efter många timmars träning börjat få ordning på min +55 gubb sving jag började säsongen med.. Den börja få lite hållning och en lugnare baksving som resulterar i en bättre bollträff. Sedan går den lite längre nu också =) Efter att avslu
tat de 3 sista dagarna på veckan med 81-85-82 så är jag riktigt nöjd. För hade jag fortsatt denna vecka med att hacka mig runt 100 scorer igen då hade de bara vara att läga ner! Kul att tankarna mera går mot hållet "Det här hållet gör jag birdie på" Förut var de mer "Hoppas jag klara mig undan en dubbel.." Det är jobbigt att spela golf då!

Har inte så mycket mer att skriva om.. Blev bara en liten uppdate på mina småa framgångar inom denna underbara sport!


Ps. Fick lite oväntat besök från åvan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar