lördag 7 augusti 2010

The Comeback!

Hejsan!

Det var ett bra ta sedan jag skrev något här.. Mycket har hänt sedan förra gången jag skrev några rader. Vi kan göra det enkelt och rada upp det bara.

1. Jag har träffat en underbar tjej som heter Jessica
2. Jag har flyttat till Oslo
3. Jag har fått fast jobb i Oslo som övervaknings tekniker
4. Jag spelar fortfarande poker men inte lika mycket som förr

Det är en kort sammanfattning av vad som hänt i mitt liv sedan jag senast uppdaterade denna blogg.

hmm något mer.. Jag tänkte väl försöka som förut hålla bloggen uppdaterad med mitt dagliga tidsfördriv. Dock kommer det nog inte bli lika mycket roliga saker jag har att berätta längre då min fritid har begränsat med jobbet jag nu har. Det är inte så illa som det låter! Jag har jätte nöjd över att ha ett fast jobb så jag har fast inkomst varje månad och slippa bekymra sig om att ha pengar så det räcker till varje månad =) Men något spännande och roligt ska vi nog kunna hinna med och uppdatera bloggen med.

Dagen till ära då jag har min nya stora premiär på min nya blogg har jag jobbar 12 timmars pass på jobbet och inte hunnit med så mycket. Ska ta och se om jag orkar med några timmars pokerspel innan jag somnar. Har också en film på lager som verkar lite intressant, The Ghost writer med Ewan McGregor i huvudrollen. Killen som är Obi-Wan Kenobi i de nya Starwars filmerna om ni har kikat på dem. Jag lägger in trailern här i bloggen så ni kan kolla in om det är något för er.




På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar