torsdag 26 augusti 2010

Återgår till gamla vanor!

Ja nu börjar man återgå till gamla vanor, jobbade från 7 till 15. På vägen hem blev suget förstort efter en snus så jag gick in och köpte en dosa Rapé.. Man är bra mentalt svag :S Väl hemma tänkte man att man kunde ta en liten vilo paus i sängen med datorn på magen. Det tog kanske 10min sedan sov jag, tur var så kom Anton och väckte mig för vi hade bestämt att gå och besöka ett gym som vi har funnit på Ökern. Som en zombie packa man träningskläder och begav sig dit. Gymmet var helt okej! Det blir nog att införskaffa sig ett årskort där på onsdag då dom har ett erbjudande att man får en cyckel om man tecknar ett års kort! Det tackar man för =)

Man började starkt på löpbandet, tyckte det kändes riktigt bra. Sedan kom man tillbaka till verkligheten efter några marklyft och baksida lår höll på att krampa sönder.. Är man bra tränad då?? Så medan Anton körde på i vanligt tempo låg jag på golvet och drog ut musklerna så mycket jag bara kunde. Blev en promenad hem och in på Meny för att in handla lite mat för kvällen, det blev fisk med potatis och lite sallad där till.. Nyttigt värre!

Nöjd och belåten ligger man nu åter i sängen och känner sig riktigt stark! Imorgon kommer man nog inte känna sig lika stark när man vaknar, då träningsvärken förmodligen kommer som ett brev på posten..




Man kanske ska försöka göra ett försök eller.. Nja inte riktigt så stor vill jag bli :P

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar