fredag 27 augusti 2010

Är det bra väder?

Fyfan vilken dag.. Började med att man sov dåligt och vaknade kl 05:10 för man hade somnat med lincerna inne. Går som en zombie och tar ut dom för att sedan ställa om larmet på mobilen till 06:15, för att få 15 minuter mera sömn. Jag vaknar upp i panik för jag känner att jag sovit förlänge, kikar på mobilen och då är kl 06:59!!! FUCK!! Ringer fort till jobbet och meddelar att jag kommer bli lite sen då jag börjar kl 07:00. Lite komiskt är det hela då man nyss har predikat i ett inlägg hur viktigt det är att vara i tid till jobbet :P


Aja väl på jobbet så har jag nog aldrig haft så mycket att göra, dagen gick fort istället då. Anton var också på jobbet men hade sin första arbetsdag. Så han och jag traskade hem över vid 15 tiden. Lika molnigt är vädret som det har varit i 3-4 veckor nu. På vägen hem börjar det regna som det gjort säker 2 av de senaste 4 veckorna, börja bli hyfsat tröttsamt. Det känns som vi kommer ha lika mycket vatten här i Oslo snart som de har i Pakistans! Låt det sluta regna nu för fan! Man flyttade väl inte söderut för att komma till detta skit väder.. Jag vill ha längre sommar och skinande sol =)




Ja just ja! Som jag nämnde igår.. Träningsverken kom som ett brev på posten :S Kroppen värker och är redo att skickas iväg som skadat gods!

På återseende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar