tisdag 19 januari 2010

Länge sedan igen!

Ja Det blev ett tag sedan man skrev igen.. har inte så mycket att skriva nu heller men får bli ett fint klipp från senaste RAW Comedy Club!

Tänk att Henrik Schyffert också har fått samma uppfattning som mig... hmm jag är inte själv då ^^


Skämt och sido.. Det är ett komedi program! Det är så klart Henrik skämtar... eller gör han? Men måste säga att den bild jag fått är precis som han säger. Kallt och jävligt en lördag kväll, inte en kotte på stan och det ända som syns eller hörs är det små folk som precis tagit sin första 3.5:a nere vid busstationen. Detta är allt sant! Har varit där en lördag kväll under hela min livstid så antar att det är så alla lördagar året om. Detta jag nu har skrivit bör tas på fullaste allvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar